ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών για το 2010

Αναδημοσιεύουμε από Δελτίο τύπου που λάβαμε από το ΚΕ.Π.ΚΑ

2010: 13.724 παράπονα – καταγγελίες,  498.913,64 ευρώ ωφελήθηκαν οι καταναλωτές-μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ.

16,64% αύξηση αριθμού καταγγελιών, 18% αύξηση ωφελειών, για τους Καταναλωτές, σε σχέση με το 2009.

To 2010, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 13.724 καταγγελίες – παράπονα Καταναλωτών σε θέματα που αφορούσαν:

  • Αντικατάσταση ελαττωματικών προϊόντων
  • Ακυρώσεις συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων
  • Αντιλογισμούς χρεώσεων Τραπεζών
  • Ασφαλιστικές εταιρείες
  • Επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών
  • Επιστροφές προκαταβολών
  • Ακυρώσεις πωλήσεων εκτός εμπορικού καταστήματος
  • Τουριστικές επιχειρήσεις
  • Αποζημιώσεις από ΟΤΑ – Δημόσιες υπηρεσίες
  • Αποζημιώσεις, από επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών κοινωνικού ενδιαφέροντος
  • Αποζημιώσεις για κακή εξυπηρέτηση από ελεύθερους επαγγελματίες
  • Αποζημιώσεις λόγω παραπλανητικής διαφήμισης
  • Ακυρώσεις πωλήσεων από απόσταση

Ένα μεγάλο τμήμα των παραπάνω αφορούν συμβουλές, που ζητήθηκαν, κυρίως από μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. Το 99,62% των καταγγελιών επιλύθηκαν, υπέρ των καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ., στους προμηθευτές. 2 καταγγελίες παραπέμφθηκαν, στην Ε.Φ.Δ., και κερδήθηκαν, υπέρ των καταναλωτών. 50 καταγγελίες δεν επιλύθηκαν λόγω ελλιπών ή ψευδών στοιχείων, που προσκόμισαν οι καταναλωτές ή λόγω αδράνειας της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή να επιβάλλει κυρώσεις.

Οι Καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., με το ποσό των 498.913,64 ευρώ. Αύξηση σε σχέση, με το 2010, 18%.

Το 2010 ήταν η χρονιά των τραπεζών και των υπερχρεωμένων νοικοκυριών. Έτσι, τα παράπονα, οι καταγγελίες, τα αιτήματα για συμβουλές και οι διαμαρτυρίες εκτοξεύτηκαν, στην πρώτη θέση του καταλόγου του ΚΕ.Π.ΚΑ. Για το θέμα αυτό, οι αριθμοί είναι:

  • Συλλέξαμε 937 υπογραφές, για να πιέσουμε την Κυβέρνηση να ψηφίσει το νόμο, για τη ρύθμιση των οφειλών υπερχρεωμένων καταναλωτών, τις οποίες αποστείλαμε στο Υπουργείο Οικονομικών και στο τ. Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας.
  • Το ΚΕ.Π.ΚΑ. συνδράμει τα μέλη του, στη διαδικασία ρύθμισης οφειλών υπερχρεωμένων καταναλωτών. Στα πλαίσια αυτής της δραστηριότητας περισσότεροι, από 2260 καταναλωτές ζήτησαν πληροφόρηση και συμβουλές,  είτε τηλεφωνικά, είτε επισκεπτόμενοι τα γραφεία μας. Ακόμη περισσότεροι βρήκαν τις πληροφορίες αυτές, στην ιστοσελίδα μας ή στους λογαριασμούς μας, στο facebook και στο twitter.

    Ας γίνουμε όλοι μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. Ας δυναμώσουμε τη φωνή μας.

    Για καταγγελίες ή περισσότερες πληροφορίες, ας απευθυνθούμε στο ΚΕ.Π.ΚΑ., τηλ. 2310-233333, ώρες 09:00 – 14:30.

    Advertisements

    Σχολιάστε

    Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

    Λογότυπο WordPress.com

    Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

    Φωτογραφία Twitter

    Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

    Φωτογραφία Facebook

    Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

    Φωτογραφία Google+

    Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

    Σύνδεση με %s

    Αρέσει σε %d bloggers: